Ritma Atas Puisi

7 protes
Pak Samad cakap "... dunia muzik dan dunia puisi sedikit asing."
Agaknya Pak Samad tak biasa dengar muzik yang ada ritma atas puisi. ;p


Anyway, in case you don't know it yet, this is why Joe and Malique could no longer rap together:
Joe

vs Malique


I guess when you're a President, your verse doesn't even have to rhyme.

7 comments:

  1. Aku tak nak protes sebab aku suka entri kali ini.

    Akhirnya terungkai sudah teka teki yang menjadi tanda tanya kepada peminat mereka itu...

    ReplyDelete
  2. Xda perbincangan tentang "PPMSI" yang dah mansuh baru2 ini ke?

    ReplyDelete
  3. Lebih selesa untuk berbincang (komen) dalam blog orang lain kot. Mungkin tak sesuai untuk DogParkaGawa yang maksud namanya sendiri pun dah utterly useless. Kalau perasan, kebanyakan entri di sini berkisar topik picisan saja.

    Siapa suruh buka blog dengan nama karut macam ni kan? Kan dah tak boleh bincang topik serius. LOL

    ReplyDelete
  4. haha,saya hormati dan faham sekali.
    sekadar bertanya untuk membebaskan lagi fikiran hehe.
    siapa kata blog ni picisan?cis!

    ReplyDelete
  5. haha sekadar mintak pendapat.apa pun tuan punya blog berhak memutuskan keputusan kan kan.
    siapa kata picisan?ada lukisan pipiyapong kot hhahahah..

    ReplyDelete
  6. Pada firasat aku, Pak Samad sangat letih...

    apapun tak boleh.

    ReplyDelete