Vektorday #6: Rumah Kecil Terbang Bersama Burung

7 protes

...dan akhirnya rumah kecil terbang bersama burung-burungnya, meninggalkan daun yang sudah buruk. THE END.


LOL. With apologies to Saharil.

Siri dongeng Rumah Kecil di Atas Daun versi asal boleh dibaca di sini.


p/s: gambar saiz besar (1600x1200 px) boleh di download di deviantART. sila klik pada ilustrasi di atas dan tekan butang Download Image di laman deviantART!

7 comments:

  1. Ha Ha!

    Macam dah dah tak sabar je nak tahu ending cerita rumah kecil tu! baru half way. ada 10 entri lagi untuk kisah rumah kecil itu.

    Yang pasti cerita Saharil tak akan ending macam tu aje kecuali dia akan suruh kita terus berfikir. "Hari ini kita akan mati"

    Pakai sun glasses! cool.

    ReplyDelete
  2. kah kah kah

    ReplyDelete
  3. Cooooool.. :)

    ReplyDelete
  4. HA HA HA!

    peribahasa baru : bagai rumah lupakan daun. sudah dapat burung bertuah, daun dilupakan pula.

    ReplyDelete
  5. kah kah.. burung apa? burung muraiii

    ReplyDelete
  6. siap pakai spek hitam ni. hahahaa.. terima kasih koeroxx. :D

    ReplyDelete
  7. koeroxx nie tak sabar betol nak ngabeskan crite saharil . ensem jer rumah tu .. terpikat ! muahahaha !

    ReplyDelete